perjantai 23. joulukuuta 2022

Joulun kanssas jaan

"Hulinaa, kadut täynnä valoja vaan 
Valoja väreissä taivaan ja maan
Joku piiloutuu lahjavuorten taas
Joku kadulle pulloja soittelemaan
Juoskoon tää kansa sen kiireensä kii
Jota varten tänne muka synnyttiin
Mulla ei oo kiire minnekään
Aion sulle kynttilän sytyttää
Valkoinen maa, lunta sataa
Tässä mä seison takki auki taas
Tämä vuosi joitain suosi enemmän
Valkoinen maa, antaa sataa
Tänä vuonna joulun kanssas jaan
Joka päivä yritän sen ymmärtää 
Kuinka tää kaikki joskus häviää
Ja se rikkaus joka kuuluu elämään
Sitä silmillä pysty mä en näkemään
Särkyköön suruni hetkeksi pois 
Eikä viha mun sisällä vaikeroi
Tahdon vain hetkisen hengähtää 
Aion sulle kynttilän nyt sytyttää 
Valkoinen maa, lunta sataa 
Tässä mä seison takki auki taas 
Tämä vuosi joitain suosi enemmän 
Valkoinen maa, antaa sataa 
Tahtoisin päästä sua halaamaan 
Tänä vuonna tämän joulun kanssas jaan
Tuol on nimettyjen kivien maa 
Vielä hetken kanssas olla mä saan
Kerran tänne, tullaan kerran
Täältä lähdetään
Valkoinen maa, lunta sataa 
Tässä mä seison takki auki taas 
Tämä vuosi joitain suosi enemmän 
Valkoinen maa, antaa sataa 
Tahtoisin päästä sua halaamaan 
Tänä vuonna tämän joulun kanssas jaan 
Tuol on nimettyjen kivien maa"

(Haloo Helsinki)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti