keskiviikko 15. tammikuuta 2014

"En koskaan enää"

Taas olen sortumassa.
Olen tähän mennessä tehnyt neljä
pikkiriikkistä nallea, pituus noin viisi senttiä.
Joka kerran, kun olen saanut mininallen valmiiksi,
olen vannonut, etten ikinä enää.
Ja kuinkas sitten kävikään...

Otto.

Joulusta lähtien ne neljä pikkuista nallea
ovat olleet lasten kuvien vierellä.
Yksi puuttui.

Fiia.
Niinpä otin tässä yksi päivä,
kun olin oikein voimain tunnossa-,
että yritänpä tehdä sen viidennenkin nallen!

Aatto.
 Jokaiselle lapselle oma pieni nimikkonalle..

Elli.
Sisarukset ovat sulassa sovussa
yhteisessä potretissa.
Mutta on se niin yksinäinen tuo nalle neitojen rinnalla...

Hihhih! Odotas, kunhan valmistun...

Nallenteko on vaiheessa.
Pitää kerätä voimia nallen täyttämiseen..
Sormet ovat kuin nippu sinisen lenkin pätkiä,
kun yrittää työstää niitä pieniä nallenosia...


Vielä mie tästä nalleksi muutun!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti