perjantai 19. kesäkuuta 2015

Hyvää keskikesän juhlaa!



"Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?


 Mitä on tämä hiljaisuus?


Mitä tietävi rauha mun sydämessäin,


tää suuri ja outo ja uus?


Minä kuulen, kuink´ kukkaset kasvavat


ja metsässä puhuvat puut.


Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat


ja toivot ja tou´ot muut.


Kaikk´ on niin hiljaa mun ympärilläin,


kaikk´ on niin hellää ja hyvää.


Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin


ja tuoksuvat rauhaa syvää."


(Eino Leino / Rauha)


Kaikkea kaunista ja hyvää teille kaikille
tämän kesän Juhannuksena!

2 kommenttia:

  1. Nämä nallet osaavat kyllä tarttua hetkeen ja löytävät aina ne kauneimmat paikat. Ihanaa suvenseisausta teille kaikille ��

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Nalleilla on taito nauttia elämästä; oppisimmepa sen! Jatkukoon, kesä!

    VastaaPoista