keskiviikko 20. helmikuuta 2019

Se on Kyösti!

 Hei, minä olen Kyösti!

Kyösti on tilattu nalle, nimeänsä myöten.
Kyösti on nimikaima tilaajan perheeseen tulevan koiran kanssa.
Se vain oli selvää, että se on Kyösti, sanoi hän.

 Laitoin kuvia melkein valmiista nallesta, että näyttääkö se sinun nallelta.
Vastaus tuli pikaisesti:
"Oih! Mikä ihanan hellyttävä katse! Olen ihan myyty.
On minun nalle!! Ja kyllä hän minusta aika Kyöstiltä näyttää...
vai onko kertonut sinulle haluavansa olla joku muu..."

 Se on jännää, että vaikka olen tehnyt kymmeniä tilattuja nalleja,
niin aina nallen valmistuttua on se sama pieni jännitys,
että onko tämä nalle odotusten ja toiveitten mukainen.
Aika iso ilo, kun nalle sulattaa sydämen ja ottaa paikkansa!

 Kyösti pääsee huhtikuusaa kotiin.
Siihen mennessä se saa seikkailla täällä toisten nallejen kanssa ja tietysti se pääsee
myös tutustumaan metsään.
Metsäihmisen nallena se varmaankin tulee olemaan mukana metsäreissuilla.
Lupasin opettaa sen myös sisäsiistiksi ja hyville tavoille...

Lumiukon tekoakin on jo harjoiteltu...
Ihan kohta on jo huhtikuu ja Kyösti pääsee kotiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti